Bunga Api


Tuesday, October 25, 2011

PERTANDINGAN FOTOGRAFI PAS KAWASAN KANGAR (FOTOPAS ‘11)



Menjelang PRU13 yang akan menjelang tidak lama lagi, Lujnah Penerangan, Dakwah dan ICT PAS Kawasan Kangar menganjurkan “Pertandingan Fotografi PAS Kawasan Kangar – Fotopas’11” untuk menerangkan kepada rakyat konsep Negara Berkebajikan PAS. Sehubungan dengan itu PAS Kawasan Kangar menjemput mana-mana individu atau kumpulan yang berminat untuk menyertai pertandingan ini yang menawarkan hadiah :-


Tempat Pertama – RM300.00

Tempat Kedua – RM200.00

Tempat ketiga - RM100.00

Kriteria Foto yang di kehendaki :

Gambar yang di ambil mestilah berkaitan dengan negeri Perlis dalam skop berikut :

· Pimpinan PAS

· Bangunan/Bendera/Markas PAS

· Makanan

· Kebudayaan

· Sukan

· Tempat tumpuan

· Panorama

· Rumah Ibadah

· Natural/Semulajadi

· Kehidupan

· Alam

· Tempat rekreasi

· Dramatic&emotional action

· Landscape

Maklumat lain:

1. Peserta boleh menghantar seberapa banyak foto yang dikehendaki.

2. Foto peserta akan turut dipaparkan dalam laman Blog PAS Kawasan Kangar di paskangar.blogspot.com dan dibenarkan untuk dikongsi atau digunakan untuk tujuan promosi Negara Berkebajikan di semua jaringan sosial.

3. Foto yang dihantarkan menjadi hakmilik Lujnah Penerangan PAS Kawasan Kangar.

Penghantaran dan Tarikh Tutup :

1. Foto yang telah siap hendaklah dihantar kepada urusetia Fotopas’11 di Markaz Tarbiyyah PAS Kawasan Kangar sebelum/pada15 November 2011 secara ‘soft-copy’ (dalam bentuk CD),
atau

2. Juga boleh menghantar foto yang telah siap melalui email berikut – fotopas11@yahoo.com dengan tajuk " Fotopas’11" dengan menyertakan maklumat-maklumat berikut :-

a. Nama Peserta

b. No. Kad Pengenalan

c. No. Telefon Bimbit


Penilaian :

1. Penilaian akan dibuat berdasarkan:

a. Pematuhan kepada kriteria yang ditetapkan

b. Mesej gambar.

c. Kualiti gambar.

d. Markah tambahan akan diberi kepada mana-mana gambar yang paling popular di laman facebook ( pas kawasan kangar) melalui komen dan klik ‘Like’ yang paling banyak.

Keputusan:

1. PAS Kawasan Kangar berhak untuk menerima atau menolak mana-mana penyertaan berdasarkan hasil penilaian kriteria yang ditetapkan tanpa sebarang makluman.

2. Pihak urusetia pertandingan akan memilih 10 gambar terbaik dan akan dipamerkan di dalam FB (Pas KawasanKangar) selama 9 hari iaitu bermula 16 November, 2011 HINGGA 24 November, 2011.

3. Keputusan mengenai 3 gambar terbaik akan diumumkan pada 30 November 2011 melalui Blog PAS Kawasan Kangar di paskangar.blogspot.com dan juga email kepada pemenang.

4. Keputusan hakim adalah muktamad.

Pertanyaan:

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut sila email kepada
fotopas11@yahoo.com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it atau hubungi 019-4299668 (Termizi) / 013-3007428 (Iqbal).


Sekian. Terima kasih.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...